Witaj na stronie Jinja-Temple.pl!
Zaloguj się, bądź zarejestruj, by w pełni korzystać z zasobów naszego portalu!

Strona Główna · Forum · Ekipa Dzisiaj jest: środa, Sierpień 10, 2022
Zobacz Temat
Jinja Temple | JT - Grups | Wasze Pomysły
Strona 1 z 2 1 2 >
Autor JTheme - Propozycje i opinie
@@Alder
Super Administrator

Dodane dnia 02-06-2012 16:20
Witajcie!
Chciałbym, abyście w tym temacie zawierali w swoich wypowiedziach konstruktywne opinie na temat nowego stylu strony:"JTheme", a także wszelkie propozycje, które wam przyjdą na myśl. Te odnośnie wyglądu, jak i samej budowy.

Jako, że nie jestem grafikiem, efekt jest taki, jak widać. Niektórym może się podobać dosyć proste wykonanie, innym kolorystyka, a niektórzy mogą mnie "skrzyczeć" za czystą amatorkę, ale cóż... Wszystko przyjmę z honorem i obrócę w siłę!

//Styl stworzony z myślą o opiniach dotyczących spowolnionego ładowania się poszczególnych elementów strony w stylu "Darken". - Tym czerwonym.

Edytowane przez Alder dnia 02-06-2012 18:31
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: JTheme - Propozycje i opinie
MasaGratoR
Użytkownik

Dodane dnia 02-06-2012 16:43
Im prościej, tym lepiej Niech się walą ci, co chcą bajerów i w formacie png!

myanimelist.net/signature/masagrator.png
@@Alder
Super Administrator

Dodane dnia 02-06-2012 16:49
MasaGratoR napisał/a:
Im prościej, tym lepiej

Cieszę się, że tak uważasz. Niektórzy korzystają ze strony za pomocą urządzeń przenośnych typu telefon/tablet, więc nie opłaca się wydłużać im czasu oczekiwania na dostęp.

MasaGratoR napisał/a:
Niech się walą ci, co chcą bajerów i w formacie png!

Żałuję, że nie użyłem formatu .gif w headerze tego stylu, zajmowałby mniej i ładowałby się szybciej, ale... Jak już wrąbałem wszystko w .jpg, to niech zostanie, póki nikomu nie przeszkadza.

^Sacredus
Administrator

Dodane dnia 02-06-2012 19:21
Alder napisał/a:
MasaGratoR napisał/a:
Im prościej, tym lepiej