Witaj na stronie Jinja-Temple.pl!
Zaloguj się, bądź zarejestruj, by w pełni korzystać z zasobów naszego portalu!

Strona Główna · Forum · Ekipa Dzisiaj jest: środa, Sierpień 10, 2022
Zobacz Temat
Jinja Temple | INNE | Przedstaw/Przywitaj się.
Autor Alder wita was. (;
@@Alder
Super Administrator

Dodane dnia 29-04-2011 20:11
Cóż - stworzyłem ten dział z myślą o nowych użytkownikach, którzy zbłądzili i znaleźli się właśnie na tej stronie... Jinja-Temple. (;

Cóż... Może zacznę...

Alder mnie zwą - Na imię Patryk mam. Rocznik 1992 lat obecnie 19. (;
Urodzony dnia 7 miesiąca lutego - znak zodiaku Wodnik.
Kolor ulubiony - zielony. Chociaż dla wodnika to bardziej niebieski się nadaje.
W Wałbrzychu mieszkam. (;

Z wykształcenia jestem... Hmm..? W sumie zakończyłem edukację na drugim roku technikum informatycznego - mój głupi błąd. Zamiast uczyć się dalej poszedłem do pracy - Cersanit III S.A. - właśnie tam pracuję na linii zdobienia.

Ten oddział specjalizuje się w produkcji płytek ceramicznych, które ja zdobię przeróżnymi wzorami.

Jakieś pytania? :->

Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Alder wita was. (;
Matoshi
Użytkownik

Dodane dnia 02-06-2011 21:05
Zdobisz jakimiś określonymi, czy sam możesz sobie wybrać ? Bym se chmurki namalował!!

Gadu-Gadu 3485373934853739
34853739 Wyślij Prywatną Wiadomość
Robi24
Użytkownik

Dodane dnia 02-06-2011 22:52
Pseudonim: Robi, rocznik 92, lat 19, znaczek: bliźniak, kolorek: zielony bla bla bla...
Alder ciekawe bo ja akurat kończę 3 rok TI, a wcześniej niż po maturze i egzaminach zawodowych kończyć nie mam zamiaru
A jeszcze tak dopowiem trafiłem tu przez przypadek, z nudów wypełniłem teścik na edytora, no i jestem w grupie (niech was nie zmyli mój brak w ekipie i ten napis pod nickiem ).
6007681 Wyślij Prywatną Wiadomość
@@Alder
Super Administrator

Dodane dnia 03-06-2011 06:48
Zapewne niebawem zostaniesz dodany do grupy i otrzymasz prawa + dostęp do działów ukrytych.